مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۲

وقتی برای خرید مانتو  عید ۱۴۰۲ می خواهید انتخاب کنید بهتر است در ابتدا یک مدل جدید و باکلاس را انتخاب کرده و سپس  پس از بررسی بیشتر به خرید جدیدترین مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۲ اقدام کنید. از سری مانتو‌های زنانه جدید مدل مانتو عید ۱۴۰۲ موجود می توان به مدل مانتو بلند اسپرت یا ساده اشاره کرد که باتوجه به سن و سلیقه افراد انتخاب های متعددی هم وجود دارد.

مانتو شیک ۱۴۰۲

در طراحی و دوخت مدل های جدید مانتو سال ۱۴۰۲ از چند نوع پارچه با جنس مختلف و غالبا طرح و رنگ مختلف استفاده شده است. در ادامه با هم جدیدترین و زیباترین طرح ها را خواهیم دید. مدل مانتو بلند ترکیبی در بین جدیدترین مانتو‌های زنانه و مانتو دخترانه  ۱۴۰۲ مد امسال بسیار پرطرفدار است و تولید کنندگان با بکار بردن پارچه های رنگی مختلف برای یک مدل مانتو، برای اولین بار انواع مدلهای مانتو ترکیبی شیک و لاکچری ۱۴۰۲   را روانه بازار کرده اند.

مدل مانتو مجلسی  شیک با طرح های شیک و زیبا مد سال

” مدل مانتو مجلسی شیک “ | مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۲  | مدل مانتو شیک و باکلاس بلند | مدل مانتو شیک و باکلاس اینستاگرام لباس های انتخابی شما برای استایل تان هم باید راحت و مناسب باشد و هم شیک و خوش دوخت. امروزه مانتوهای کوتاه از اساسی ترین لباس های بانوان محسوب می شوند که در انواع و مدل های بی نظیر موجود هستند.  همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل مانتو مجلسی شیک فراهم اورده ایم. با مسترمانتو همراه باشید.

مدل مانتو عید ۱۴۰۲

مناسب ترین اندازه ی مانتو برای خانم های قد بلند مانتویی است که قد آن تا روی زانو باشد. این نوع مانتوها بیشتر از سایر مدل ها اندام شما را متناسب و زیبا نشان می دهند.
مانتوهای بسیار بلند و یا بسیار کوتاه برای افراد قد بلند مناسب نمی باشد.
مانتوهای بسیار کوتاه پاهای شما را بلند تر از حالت عادی نشان می دهند.
البته به غیر از قد بلند باید به چاقی و لاغری اندام خود نیز توجه داشته باشید.
در مواردی که قد بلند و اندام چاقی دارید باید انتخاب های متفاوتی انجام دهید.
به طور کلی ایجاد تعادل و تناسب در اندام از موارد بسیار مهم می باشد.

اگر خیلی حوصله ست کردن شلوار، کیف و کفش با مانتوهایتان را ندارید، توصیه ما به شما خرید مانتو چهارخانه کتی است. برای داشتن یک استایل رسمی، این مدل مانتو را با شلوار مشکی کرپ و یا شلواری چهارخانه از جنس و رنگ خود مانتو ست کنید.مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی

مشاهده مدل مانتو عید ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

 

مانتو بهاره مجلسی شیک
مانتو بهاره مجلسی شیک
مانتو کتی خاص عید1402
مانتو کتی خاص عید۱۴۰۲
ست کت وشلواربگ عید1402
ست کت وشلواربگ عید۱۴۰۲

 

 

 

مدل مانتوبلند مزونی ژاکارد1402
مدل مانتوبلند مزونی ژاکارد۱۴۰۲
مانتو کرپ مجلسی
مانتو کرپ مجلسی

مدل مانتو شیک ۲۰۲۲