شیک ترین مدل مانتو پاییزه ۱۴۰۲ چیست؟

بخواهید یا نخواهید، پاییز فصل خوش‏‎تیپ بودن است. پاییز فصلی است که به دور از گرما و سرمای طاقت‎فرسا می‎توانید آن چیزی که واقعا دوست دارید را بپوشید. اگر قصد خرید مانتو برای این فصل را دارید بهتر است که کمی دست نگه دارید و با جدیدترین و شیک‎ترین انواع مدل مانتو پاییزه مخصوص سال ۱۴۰۲ آشنا شوید.

هودی و شلوار پاییزه

یکی از بهترین انتخاب‎ها برای فصل پاییز، هودی و شلوار است که می‎توانید از آن برای خرید، بیرون رفتن با دوستان و حتی دوره‎همی‎های صمیمانه استفاده کنید. با یک دست از این هودی و شلوارها دیگر نیاز چندانی به خرید لباس‎های دیگر نخواهید داشت. این ست در مستر مانتو در رنگ‎های مختلف خاکستری، طوسی، قهوه‎ای، مشکی و خاکستری و در سایزهای ۳۶ تا ۴۴ به فروش می‎رسد. جنس پارچه روناک بوده و قد شلوار نیز ۱۰۷ در نظر گرفته شده است.

هودی و شلوار مخصوص پاییز

پالتو چرم

اگر تمایل زیادی به شیک‎پوشی و مجلسی بودن دارید، احتمالا یک پالتوی چرم بهترین گزینه برای‎تان خواهد بود. پالتوی چرم سبک است و در عین حال می‎تواند شما را از سرمای پاییزی حفظ کند. همچنین این پالتوها می‎توانند تیپ و استایل شما را گران نمایش دهند. پالتوی چرم در مجموعه مستر مانتو در رنگ‎های مشکی و قهوه‎ای و در سایزهای بین ۳۸ تا ۴۴ موجود است.

پالتو جدید
پالتو جدید

مانتو پاییزه چرم

مانتو کفتان

اگر دوست دارید مانتو پاییزه شما متفاوت‎تر از مانتوی سایر افراد باشد، مانتو کفتان گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این مانتو که در سایزهای ۳۶ تا ۴۴ و در رنگ‎های خاکستری، ژورنال یک، قهوه‎ای و مشکی موجود است با ترکیب یک کلاه فرانسوی و موهای باز می‎تواند فوق‎العاده به نظر برسد. همچنین با توجه به فری‏‎سایز بودن می‎توانید به راحتی لباس‎های بیشتری را زیر آن بپوشید و حتی در فصل زمستان هم از آن استفاده کنید.

مانتوی کفتان

مانتوی بارانی

اگر فیلم معروف صبحانه در تیفانی را دیده باشید احتمالا در سکانس آخر عاشق بارانی خانم آدری هپبورن شده‎اید. دوستداران لباس‎های کلاسیک می‎توانند مانتوی بارانی ارائه شده در مستر مانتو را به عنوان یک مانتو پاییزه فوق‎العاده شیک در نظر داشته باشند. این بارانی در رنگ‎های مختلف همچون آبی، سبز تیره، خاکستری، کرمی، کرمی سیر، نسکافه‎ای، مشکی و طوسی روشن موجود است. این بارانی از جنس سانتانا گرم بوده و به همین خاطر ضخامت خوبی دارد و حتی قابلیت استفاده در فصل زمستان را هم خواهد داشت.

بارانی

قیمت مانتو پاییزه چقدر است؟ + سخن پایانی

اگر قصد خرید مانتو برای فصل پاییز را داشته باشید بایستی حدودا بودجه‎ای حدود ۵۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید. شما می‎توانید از طریق لینک مانتو پاییزه وارد بخش فروشگاهی سایت مسترمانتو شوید و از انواع مختلف مدل‎ها دیدن کنید. شما در این مجموعه با انواع متفاوتی از انواع مانتوهای مخصوص پاییز مواجه خواهید شد که تقریبا پاسخگوی هر سلیقه‎ای است.

شیک ترین مدل مانتو پاییزه ۱۴۰۲ چیست؟